Wednesday, April 1, 2009

mencari-cari.....

salam n greeting to all readers......
skarang kul 11.17pm.....
aku kat blik sedang me'lagho'kan diri depan laptop kesayangan nih.....
masih lagi memikir2 test yang aku dah lalui tadi....
apa ntah yang aku jawap.....
betul ke tak ekk????
ntah la....
kadang2 dipikirkan balik x guna gak rasanya......

anyway pagi tadi aku aku sempat layan forum Nissan March Owner Club (ST Motosport)......
tengok2 ade gambar annual gathering NMOC '09 Penang dah dipost oleh escavos a.k.a shimi......
bila dah tengok semua gambar2 yang di shot menggunakan D90 tuh....
timbul rasa dengki yang amat sangat sebab tak dapat join diorang hujung minggu lepas....
rugi pun ade rasa.....
tapi ntah la....
memang aku dah buat keputusan yang baik rasanya sebab aku dah pilih untuk join FD Nismoclub '09 kat Cherating 2 minggu sebelum annual gath NMOC nih....
tapi....
aku terasa cukup rugi sebab aku lagi kenal ramai geng2 NMOC berbanding geng2 nismoclub.....
maybe ni rezeki dan ketentuan Allah S.W.T terhadap aku kot....

anyway test 2 dah around the corner je....
esok dah test math.....
harap2 leh wat yang terbaiks ah....
test 1 baru dapat 50++% je.....
arap2 test 2 kali ni leh dapat lagi tinggi.....
tapi subjek len lebih2 dynamics tuh ntah la.....
x tau camne la nak jawap nanti tuh......
ingat nak cari senior2 tolong ajarkan....
bila tanya2 diorang....
diorang pun respon yang diorang pn x bape ok subjek tuh....
ades....
camne la aku nak lulus kalau cmnih weh....
aku malas nak repeat balik....
bagi aku lulus pun cukup la.....
maybe tu je yang aku mampu.....
tapi ramai orang kata aku leh score....
tapi aku rasa maybe aku tak leh nak kejar pointer la degree nih.....
sem 1 dah truk cam gaban dah....
sem 2 ni ntah la camne lak.......
cuak pun ade....
tapi aku still camtuh gak.....
x brubah gak....
study last minute......
ponteng klas....
assgnmnt tiru/buat last minute......
ntah la....
ape nak jadi pun tak tau la aku nih......
maybe ade benda yang menghalang aku untuk berubah jadi baik kot.....
ntah la...
tak tau nak kata camne.....
anyway kat sini nak amik kesempatan nak wish kat geng2 dan member2 yang akan menghadapi test 2 agar good luck dalam menjawab soklan2 test 2 nanti....

anyway.....
ni ade sket gambar2 annual gathering NMOC '09 kat Penang tuh....
arap2 korang enjoy la ye......


No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....