Friday, April 17, 2009

study jangan tak study.....

salam n greeting to all readers.....
jam skarang menunjukkan kul 5.25 ptg.....
aku sedang meng'lagho'kan depan laptop tersayang.....
duk belek2 blog orang, forum, & macam2 lagi......
tetiba rasa cam nak update lak blog nih..... xp

berbalik pada tajuk kita pada hari nih (gaya cam penceramah jek)........
disebabkan hanya tinggal 2 3 hari saje lagi untuk final....
ayat diatas amatlah sesuai buat sesiapa yang akan menghadapi final tak lama lagi.....
katanya penceramah kat masjid semalam, en. Raja Ismail.....
mind set tuh penting.....
mind set ni boleh menipu kita atau membantu kita dalam sesuatu benda....
contohnya kalau kita jumpa anjing....
dalam otak kita dah set mesti cuak jumpe anjing....
konpem korang akan mencuakkan diri secara automatiknya bile jumpa anjing tuh.....
kalau otak kita dah set, hek eleh, anjing je, pe nak tkot....
konpem korang x tkot ble jumpe anjing......
peh...
cakap dah gaya pakar motibasi nih..... xp

so....
berbalik kepada topik kita tadi...
study...
kalau kita dah set dalam otak kita suh study....
insyaAllah memang kita akan study.....
tapi bila la aku nak study ni ekk???
kata kat orang pung pang pung pang....
aku sendiri pun study ntah pape.....
ape mau jadi daaa...... xp

anyway esok ade 1 event yang agak menarik......
Kursus Fotografi kat Kolej Shahputra, Kuantan.....
aku insyaAllah join dengan member aku dak UMP gak.....
and ade lagi sorang geng Fotografikr pun join gak.....
nanti aku akan post gambar2 menarik dalam blog nih pada post akan datang......

ni ade sket cenderahati kepada semua readers....
xde pe la sangat sebenarnya...
cuma gambar muka aku yang tensen study je.....
saje je nak upload dalam nih.....
harap korang terhibur ye..... xp


No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....