Thursday, April 23, 2009

1 paper lagi.....

salam n greetings to all readers....
fuh....
3 paper dah abes...
ade 1 je lagi yang perlu ditempuhi.....
1 paper sebelum ni agak ok....
tapi 2 lagi agak hampeh.....
salah aku gak sebenarnya.....
orang suh study leklok....
ko study men2 gak...
mana tak hampeh..... x_X

anyway malam esok aku akan balik ke kelantan...
tak sabar nak balik walaupun arituh sempat balik jap...
tak puas beb...... xp

sedar tak sedar...
sem 2 aku di UMP dah pun hampir tamat......
tapi aku masih ditakuk lama....
sbb pe aku kata gituh????
sebab perangai lama aku still tak brubah....
M.A.L.A.S......
bile cite pasal malas nih.....
banyak benda tertimbul dalam benak otak aku.....
result SPM '06, result matrik '07, result sem 1 '08......
semua agak hampeh sebabkan penyakit yang aku hidapi nih.....
bila nak brubah??
aku memang ade pikir....
tapi pikir saja x leh jadi beb....
kene buat.....
cakap pun tak guna la....
bak kata nabil, LU PIKIR SENDIRI LA BEB!!! x_X

aku tak nak cakap banyak....
banyak benda lagi nak revise tuk paper esok...
cam biasa.....
ari nih aku akan tatapkan korang dengan lagi 1 kete yang aku minat.....
Nissan March K10.....
sebab ape aku minat????
ni la kete pertama yang aku pakai....
bini pertama la katakan...
tapi skang dah bercerai....
insyaAllah kalau ade rezeki nak cari gak sejibik....
tapi yang dah complete la....
anyway ni ade link tuk usha forum geng2 k10.....
eh2...
panjang lak aku melalut....
ape2 pun...
enjoy the pics k!!! xp

gambar ehsan koleksi aku sendiri laa.....
klik gambar kalau nak tgk saiz besar.....
p/s : setiap gambar yang akan aku upload stat kali nih, aku akan letak watermark link blog nih...... xp

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....