Tuesday, April 21, 2009

3 papers remaining.....

salam n greetings 2 all readers.....
bertemu kita kembali dalam rancangan yang sensasi lagi menarik....
tak lain tak bukan.....
MELOBI!!!
eh2...
ape aku merampit lak nih....
ni mesti tensen study tuk final.....
dah2.....
kita kembali ke tajuk berita pada hari nih...... xp

isu air di UMP masih melarat sehingga hari yang ke 7.....
tetapi...
berita baik sudah timbul iaitu ade sesetengah blok yang dah ade air.....
maknanya JBA Pahang dah buat keje dia......
lega la dak2 UMP pas nih...... xp

anyway.....
kembali kepada tajuk kita pada ari nih....
3 papers remaining....
maksud dia ade 3 paper lagi woiiii.....
aha....
3 paper lagi aku perlu harungi untuk sampai ke agenda seterusnya.....
cuti!!!!!
tak sabar weh nak cuti nih...
banyak keje nak di buat nih...
program pun banyak nak join nih......
insyaAllah nanti aku akan hapdet tiap2 program yang aku join pada cuti sem kali nih... xp

so...
rasanya tuh je kot tuk entry kali nih....
nak study la plak weh.....
kang x lulus lak aku jugak yang susah.... xp

oh ye...
pada tiap2 entry yang aku post...
aku akan kepilkan 1 gambar kete2 yang aku minat tuk tatapan korang....
so kali nih....
aku nak letak gambar kete Datsun Skyline KPGC10 GT-R (Hakosuka Family)......
kete ni memang kegilaan geng2 old skool termasuk aku....
so enjoy la ye...... xp

gambar ehsan japanese nostalgic car.......

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....