Monday, April 13, 2009

dah balik dah.....

salam n greetings to all readers.....
aku baru je sampai kuantan kul 5 petang tadi....
penat tak hilang lagi nih.....
letih tol balik kejap2 nih....
tadi dalam bas pun kejap tido kejap tak......
padahal dah duduk single seat tuh..... xp

anyway minggu ni dah stat study week....
ari ni dah rugi sehari x study.....
esok insyaAllah kene study dah....
kalau x study gak hancus la final nanti.....
almaklumlah dengan carry mark aku 50%++ je..... xp

cite pasal final.....
aku punya final stat 20hb nih....
abes lak 24hb.....
malam tuh trus balik kelantan....
esoknya ade program lak (kenduri kawen member)......
sebab tuh balik awal.....
harap2 leh setel la barang2 aku petang tuh gak....
kalau tak nangis weh....... xp

anyway ni ade gambar sket masa cuti semalam......
gambar aku je.....
layan self potrait yang x bpe menjadi kat umah uncle aku......
masa ni duk g melawat umah baru uncle aku.....
tengok2 ade cermin...
tuh yang layan self potrait jap.....
tapi result dia agak hampeh la gak...
cam amik pakai PnS je.....
shit tol ah......
pape pun tengok je la ye..... xp


No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....