Friday, April 10, 2009

suka suki aku la.....

salam n greetings to all readers.....
jam skarang menunjukkan pukul 1.09 pagi.....
aku still x tido lagi menunggu member aku datang bilik sebab nak buat assignment.....
nak hantar esok la katakan...... xp

anyway malam tadi aku just baru lepas 1 test...
strength of material....
nak kata senang takde la.....
nak kata susah pun tak gak....
tapi seyes aku tak puas hati ah tadi....
rasa masa cam kejap gila.....
maybe aku terlalu fokus kat 1 1 soklan lama sangat......
sayang masa terbuang gitu je.....
anyway ada 1 test je lagi untuk aku hadapi malam esok.....
subjek TITAS - tamadun islam dan tamadun dunia.....
nak kata senang takde la....
tapi boleh tahan la..... xp

anyway esok kalau ade rezeki maybe aku balik kelantan....
perghhhh....
dah lama x balik wooo....
seyes windu gile ngan family....
lama x jumpa diorang woo......
anyway adik aku pun balik gak....
so bleh la lepas sangap kat D80 kesayangan tuh..... xp

cite pasal D80....
insyaAllah sem depan aku akan bawak kamera tuh ke kampus....
nak cover event la katakan.....
huhuhuhuhuhuhuhuh...
event pe????
UMP Autoshow la....
oh...
lupe lak....
aku mana ade penah cite kat korang pasal UMP Autoshow ni kan????
huhuhuhuhuhuhuhuhuh.....
anyway insyaAllah UMP Autoshow ni akan diadakan pada 15/8/2009....
sem depan la...
program ni anjuran UMP, Automotive Excellent Centre/Pusat Kecermelangan Automotif UMP, MPP UMP, Sekretariat Rakan Muda UMP, SAE-UMP Chapter dan Mechapro.....
kalau nak tahu lebih lanjut leh la melawat blog UMP Autoshow.....
anyway malam tadi, lepas aku test ade final meeting ajk pusat UMP Autoshow.....
aku lak sebagai salah sorang ajk sijil, hadiah & tajaan untuk UMP Autoshow nih....
so cuti ni memang keje aku mencari2 tajaan la untuk autoshow nih....
nanti aku akan cite lagi pasal UMP Autoshow di post akan datang.... xp

anyway ni ade sedikit hadiah untuk pembaca2 kali nih.....
gambar feveret aku setakat ni......

ni gambar masa Inter X Tour SAE-UMP Chapter arituh.....
masa ni kitaorang singgah kat R&R Tapah jap untuk semayang zohor + asar ngan makan sket....
masa duk layan shot dengan PnS Samsung yang agak hampeh tuh....
tetiba ternampak lak angle yang menarik hati, jiwa & lara nih.....
aku pun dengan semangat kephotographeraan trus setting menarik untuk shot nih....
anyway aku paling suka kat gambar ni awan dia....
seyes menarik hati woooo......
kira aku leh kata ni gambar terbaik aku untuk bulan nih la.....
nanti aku akan update lagi kalau ade gambar2 menarik yang aku amik....
maybe leh adakan update secara bulanan ke.....
takde la buat post khas....
tapi selit2 kat post2 diary ni la.... xp

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....