Friday, March 13, 2009

Family Day Nismoclub 2009 at Cherating.....

Salam n greetings to all readers....
entry kali ni aku nak cita pasal program yang aku join hujung minggu lepas.....
seriously best gila.....
memang puas hati la aku g....
memang berbaloi la orang kata....
program tu tak lain tak bukan, Family Day Nismoclub 2009 kat Sanctuary Beach Resort, Cherating, Pahang.....
anyway 2 wishlist aku kali ni dah terlaksana......
nak pergi FD nismoclub dengan drift ride..... xp

aku dapat tido kat sana extra awal 1 hari sebab jadi ajk....
seriously memang best ah kat sana....
tak boleh nak cita pakai mulut.....

ok la....
kita layan gambar je la kot....
enjoy the pics k!!!! xp

sesi menyusun kerusi untuk tanda parking.....

kete Y10 pulsar yang jahat milik hery (kawan aku) punya.....

sesi pendaftaran Family Day Nismoclub 09

2 jibik N16 milik AJK Nismoclub, sang dan atai (kawan aku jugak).....

antara kete2 yang hadir pada harituh.......

sesi polo air pada petangnya......

sesi sukaneka pada esok pagi yang memang havoc gila....... xp

pastu petang tu pulak sesi photoshoot kete2 nissan yang hadir.......
lautan kete nissan dari seluruh malaysia berkumpul...... xp

abis je photoshoot ade drift demo lak dari geng2 cefiro dan silvia.......
aku siap dapat drift ride lagi....
best sial..... xp
bawah ni ade video drift dan drift ride yang aku dpat....



on board video - dalam kete skyfiro kaler kuning - ezzat dazzle auto puchong punya....



kamil S13 dengan ezzat skyfiro.....



kamil S13 drift tryout.....

sebenarnya ade lagi video drift ni....
tapi lama sangat la pulok nak upload...
anyway dengan event ni, 2 wishlist ak dah tercapai, drift ride dengan nak g FD nismoclub....
harap2 wishlist lain dapat tercapai jugak la le tahun nih...... xp


No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....