Monday, March 2, 2009

Sakit perut!!!! dan macam2 lagi.....

salam n greeting to all readers....
sori la dah lama tak menulis sendiri dalam nih.....
asyik copy paste artikel orang je pandai.... xp

anyway berbalik kepada topik kita hari nih.....
sakit perut....
waaaaaaaaaaaaa...........
serius aku memang sakit gila wooo....
rasanya hari ni saja dah lebih 5 kali pergi melawat 'bilik'......
memang seriusly sakit sial....
tuhan saja yang tahu bila tiap2 kali buat sesi melawat 'bilik'.....
tapi lepas abis je sesi lawatan.....
memang lega siot....
lega gila..... xp

anyway minggu lepas and minggu nih agak buzy sket....
test, meeting, assignment dan macam2 lagi program yang berlaku minggu ni dan minggu lepas....
3 test dah abis....
semua agak hampeh....
result pun dah ade yang kuar...
memang agak truk la.....
1 test lagi menunggu....
harap2 ok la ye..... xp

anyway cuti akan muncul tak lama lagi.....
tapi aku tak balik pun sebab ade program kat cherating.....
program yang ade dalam wishlist aku....
Family Day Nismoclub 2009.....
lagi 1 wishlist aku tahun ni dapat ditunaikan......
memang dari tahun lepas lagi aku nak join sebenarnya....
tapi takde rezeki....
alhamdulillah tahun ni rezeki murah....
dapat la jugak join FD Nismoclub buat pertama kalinya.... xp

oh ye....
minggu lepas ayah aku telah dimasukkan ke wad sebab blood pressure tinggi gila....
seriusly aku terkejut dan terpaku kejap lepas mak aku bagitau pasal nih....
nak nangis pun ade...
tapi still boleh control.....
dalam seminggu jugak kot ayah aku kena tahan dalam wad....
doktor continuosly check dia punya blood pressure untuk tengok keadaan dia macam mana.....
mak aku kata blood pressure dia naik maybe due to tension yang amat tinggi sebab banyak kerja umah yang dia kene buat + dia tengah sambung belajar master yang agak tough.....
seriusly kesian jugak dengar bila ayah aku jadi gitu.....
anyway mak aku pun agak kurang sihat sebab dia ade back bone problem...
tapi alhamdulillah still ok....
insyaAllah 6/4 ni mak aku akan menjalani MRI - Magnatic Resource Imaging.....
hoping she will fine during the procedure.....
man....
seriusly aku rasa nak nangis wooo......
hoping someone came beside me and always support me......

sebelum mengakhiri rancangan....
nak upload 1 gambar la dalam nih....
gambar ni dah lama....
tapi ni versi edited punya.....
it's about my kongsi fat chai D80......
just edit sket2 pakai photoscape


anyway rasanya tu je kot yang aku nak cite kali nih......
rasanya next update maybe on FD Nismoclub kot....
tengok la macam mana nanti....
anyway thanks for all readers and commenters.....
you time spend for reading this blog and your comment are most welcomed......

2 comments:

norMAzuan MUstafa said...

alhamdulillah bleh gak ang join kn nsmo club pa bnda ntah tu...k thniah...just nk gtaw biarlah mjlis tu seindah n semeriah perarakn maulidur rsul x kralah d mna kita....takbir!!!!....n tkziah atas kesihatan abah ko....

asuramaru™ said...

thanks 4 the comment mu....
comment ang amat dihargai.... xp

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....