Monday, June 1, 2009

tagi dari kak wani...

mekasih kak wani kerana sudi mengetag org yg suka tag org nih......

1
. kalau anda jadi orang terkaya di dunia?

kaya??? jem ade x??? wakakakakakakakaka..... xp

2. Kalau anda jadi orang terseksi didunia?
uit!!! gila ape!!!! nak mampos???

3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
mmg hamjadah tol.....

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?
suka ati mak bapak aku la.... so what???

5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda
no komen.....

6. kalau tiada lagi hari esok?
semestinya beramal sehingga tibanya saat yang dinanti2......

7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
lu mmg bikin gua panas je......

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
saya ada alahan.... kalah pn xpe laaaa.......

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
alah, g kenduri la 2.......

10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
aku nak jumpe drifter2 malaysia, selebriti gak tuh kan????

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
semestinya semut/kerengga/binatang2 yang suka kacau aku......

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
ye ke??

13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
uish..... jangan doa......

14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
ape kes lak nih????

15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah drifter paling mantap!!!

16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
ades.... melayu sudeh.....

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
arghhh!!! (sapa org tersayang aku???)

18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
lantak la.... sapa suh ko cemburu sgt.....

19. mengenai orang yang tag kamu ini;
kak wani - senior SRI Aman dan SMI Aman, kakak kpd adlina (dak batch adik aku), dak batch 5 SRI, tua sthn dr aku, seorang pompuan, baru abes blaja diploma kat UTeM (sori x tau kos pe) & tuh je kot...... xp

20. saya tag mereka pula.
semestinya najwa dan mamu!!!


No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....