Friday, May 29, 2009

rim pisang a.k.a wakenabeb a.k.a watanabe 14" tuk dijual!!!!!

salam n greetings 2 all readers....
1st time dalam nih aku buat iklan ye.....
so aku nak jual la rim pisang a.k.a wakenabeb a.k.a watanabe kesayangan aku nih.....
mula2 x nak jual....
tapi dah terdesak duit beb....
kete pon xde lagi....
so jual la dulu....
ade rezeki nak angkat 2 piece punya lak..... xp

gambirunnya.....

so....
ni spec2 rim tuh......
- watanabe rs8.....
- 14 hinci.....
- 6jj.....
- offset +30++ (ak x pasti yg nih, tp dalam lingkungan tuh la).......
- pcd 100......
- 4 hole...
- FF layout punya rim....
- come with tayar sime tyre 70%-80% thread.......

cara pembayaran lak.....
hanya C.O.D (Cash On Delivery) a.k.a jumpa, amek dan bayar......
rege lak....
RM 1k negoooo......

so...
kalau sape2 yang ade rasa berminat ngan rim aku nih....
boleh la konteki aku, naufal kat no nih - 0139695186......
call pon boleh, msg pon boleh.....

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....