Friday, May 8, 2009

Family Day Nismoclub Kelantan 2009 at Tok Bali....

salam n greetings 2 all readers....
sori la dah lama x hupdate blog...
x sempat semacam bila nak hupdate.....
nak kata tenet xde kat umah ni wifi 24/7......
nak kata masa xde padahal cuti.....
macam2 la aku nih....
wakakakakaka.... xp

ok2...
jom back to topic ari nih....
so entry kali nih aku nak cite pasal Family Day Nismoclub Kelantan 2009 kat Tok Bali minggu lepas....
memang seriusly best giler.....
ramai gak yang join....
naib president Nismoclub Se-Malaysia pun turun gak......
memang havoc x hingat la.... xp

nak cite panjang pun malas....
nak upload gambar pun malas...
aku upload yang mana patut je la ye...
yang lain korang leh tengok dalam flickr aku nanti.... xp

masa berkumpul kat sebelah masjid kubang kerian.....

masa konvoi.....

masa sampai di tempat penginapan......

sticker konvoi.....

masa AGM (annual grand meeting).....

masa photoshoot.....

masa BBQ dan karaoke tak ok.....

masa breakfast esok paginya......

masa sukaneka......

p/s : nak tengok gambar besar sila klik ye.....

tuh je kot gambar yang aku upload dalam nih....
sebenarnya banyak lagi gambar yang ade.....
korang leh tgk dalam flickr aku atau dalam forum nismoclub..... xp

kali nih aku pun malas nak letak pasal kete yang aku minat sebab gambar banyak sangat......
nanti next entry la kot aku sambung balik.....


No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....