Tuesday, June 2, 2009

tag dari ijat.....

tag lagi daaaa......
kali nih mekasih kat ijat kerana rajin mengetag aku.......
jom go on ke tag kali nih.....

Rules And Regulation: Adalah baik sekiranya anda menulis 25 perkara yg org xtau semasa kecil anda. dihujung entry, anda harus memilih 5 org utk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sbb sy ingin tau lebey lanjut tentang zaman comel anda dulu..

1. aku paling berat skali dalam semua adik bradik ak masa lahir, 3.6kg x salah aku......

2. aku digelar budak bosnia masa kecik sebab ak putih sgt.....

3. aku suka mainan kete dari kecik lagi.....

4. aku penah terkunci dalam umah ngan mak aku sebab main grill punya pasal......

5. aku ngan adik aku (yang 2nd) mmg 1 kpala dari kecik lagi......

6. aku suka posing depan kamera masa kecik2 (skang ni dah x minat)......

7. aku dulu penakot nak mampos time gelap masa kecik......

8. masa darjah 1 aku ade minat kat pompuan, tapi kene tampar bila aku hantar surat kat dia (x leh blah tol laa)........

9. aku suka lepak kedai buku (terutama MPH) masa kecik2 dulu sebab boleh baca buku free (wakakakakakakakaka)........

10. aku suka katon2 action cam he-man, power rangers, maskman, suria baja itam & macam2 lagi.......

11. masa kecik2 ak slalu pakai baju branded cam kiko dan kiki lala (brand dak2 kecik).......

12. masa kecik2 dulu ak slalu g jalan2 ngan family naik bas je sebab masa tuh abah ak xde kete lg.......

13. masa kecik ak skema gila babas (baju tight in siot!!!).......

14. aku dulu pemalu ngan pompuan kecuali ngn sedara2 aku je......

15. aku lebih rapat ngan sedara belah mak aku berbanding belah ayah aku smpi la skang (sori la ye sedara2 blah ayah ak yg baca nih)........

16. aku takot naik kuda masa kecik2 (skang ni x penah try lg)..........

17. masa aku kecik2 mak aku kata leher ak lembek, kpala ak slalu jatuh atas bahu (seb bek skang dah ok)........

18. aku suka berger special dari kecik lg (patut la gmok ekk).......

19. aku penah terjatuh dari beskal tapi x rasa pape (padahal luka gila babes)........

20. aku ade penyakit asthma dari kecik2 lagi (siap slalu masuk emergency room lagi).........

21. aku memang x suka main bola dari kecik lagi (sepak ntah g mana2 pn x tau)........

22. masa kecik aku suka cari belalang kat padang, pastu kumpul dalam balang biskut plastik......

23. aku ade koleksi setem masa kecik dulu (skang ntah ke mana aku pun x tau)......

24. aku tadika setengah tahun je sebab aku pindah kelantan masa tuh.....

25. aku pandai baca english masa umur aku 3 tahun (bukan poyos ye).......

orang2 yang akan ditag......

- najwa
- mamu
- kak wani
- najihah
- adrenalin

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....