Monday, June 29, 2009

Kak Nadiah n Abg Fatta Weds.....

salam n greetings 2 all readers.....
sori lama btol x hapdet benda alah nih....
mood kureng daa....
ni pon tgh kureng lagi nih..... x_X

ok2....
jom back to topic...
kali ni nak hapdet pasal wedding spupu aku kat puchong arituh.....
aku dapat tag along dengan OP wedding nih iaitu spupu aku jugak.....
mmg best walaupun ni kali ke 2 layan wedding......
hasil kali ni agak best dan menarik.....
tp agak penat la sbb dr pagi smpi petang cover.....
tuh pn smpt rehat jap sbb spupu ak pinjam bateri kamera lak sbb bateri dia dah nak abes.....

ok2...
malas cakap banyak....
cam biasa jom layan gambar2.....
layan.....
zaaaaaaaassssss..... xp

my parents kat pelamin masa sampai pagi tuh......

doa selamat masa sesi ijab kabul......

mak pengantin perempuan a.k.a mak teh aku menuggu sesi ijab kabul selesai.......

sesi ijab kabul bermula.....

berdebar2 menunggu saat ijab kabul selesai.....

alia gemok (anak uncle aku).......

happy couple (masa makan beradat).......

suap menyuap.....

the twins (anak uncle ak lg 1).......
mmg kiut tol diorang nih...... xp

gmbr paling mahal.....
ayah aku n akhil hayy.... xp

ni je gmbr yang ak nk upload selepas sesi saringan dan tapisan.......
korang mesti tertanya2 asal ade akhil hayy kan.....
sebenarnya akhil hayy ngn family pengantin pompuan ialah sedara.....
akhil hayy ngn mak teh aku tuh spupu....
tuh yang dia dtg 2.....
tuh pun seb bek dia dtg lwt.....
kalau x org x tgk pengantin la....
org pakat ramai2 serbu dia......
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh.... xp

anyway ak x cover all the wedding.....
sbb spupu ak suh ak cover more on org2 yang datang....
kira cover bahagian luar ah....
bahagian dalam spupu ak cover...
sbb 2 x byk gmbr ak ade....
dengki pon ade....
tp nk wat cmne.....
nama pon tag along....
so ikut je la ape arahan big boss.....
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu..... xp


No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....