Monday, December 29, 2008

Salam Maal Hijrah 1430H.....

salam n greeting to all readers....
so ari ni bermulalah tahun baru islam yang dimulai dengan bulan muharram.....
seperti yang kita tahu....
ade 1 perkara besar dah berlaku masa bulan muharram nih.....
tak lain tak bukan peristiwa hijrah Nabi S.A.W yang mulia......
peristiwa ni banyak memberi impak kepada perkembangan islam ketika itu.....

so...
cite pasal hijrah nih.....
aku sendiri pun nak berhijrah gak....
thn lps aku dah banyak wat bnda2 yang tak sepatutnya aku buat...
so kali ni aku nak berhijrah sepenuhnya....
arap2 tercapai ah hasrat aku nk berhijrah.....
jangan hangat2 tahi ayam je.....

so....
tahun baru masihi pun tak lama lagi.....
aku pun nak mengucapkan salam maal hijrah dan selamat tahun baru kepada semua readers....

Dapatkan TestiHijrah Di Sini

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....