Monday, September 7, 2009

tribute to WBC 7648....

salam n greetings to all readers...
ari ni aku nak kongsi 1 cite sedih sket kat korang sume....
pagi tadi aku dapat berita yang ex aku a.k.a nissan march k10 stended kentang dah pun di scrap....
tarikh dia di scrap x pasti bila...
tapi agak baru lg la....
sebak hati aku bila dengar berita nih.....
ye ah...
mana x sedih...
kenangan 1 tahun bersama si dia amatlah berharga.....
walaupun selalu wat perangai....
aku tetap x jemu2 sayang dia.....
memang bengang tol la dengan owner baru dia tuh....
bodoh!!!
xde otak!!!
xde semangat ke'kete'an langsung!!!
tgk dah kurang pahala puasa ak kutuk orang.....
dah la scrap kete x buang bodypart lak tuh....
g scrap abes 1 kete...
mmg hamjadah....
kalau nak scrap pun paling kurang buang la dlu bodypart tuh....
tolak kat sape2 yang nak....
ni g scrap...
mmg 'tut' btol la......

anyway kat bawah ni aku selitkan gmbr kenangan aku dengan si dia masa hari raya 2007.....
x sangka dah nak genap 2 tahun aku talakkan dia.....


3 comments:

PeQ GaRaGe said...

aiseh.. sygnye..

'rare' tuuu..

Din said...

weh bakpo dia g scrap plak 2..berat nanang r owner dia 2..

Ir. aSuRaMaRu™ said...

peq....
mmg sayang woo.....

din...
x tau la...
bkali x dop semangat old skool ngn nissan march kot...

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....