Saturday, September 19, 2009

Lambaian Terakhir Ramadhan | Salam Aidilfitri 1430H...

salam n greetings to all...
sedar x sedar dah masuk 29 Ramadhan 1430H hari nih...
hari terakhir kita berpuasa....
esok dah nak raya...
gembira???
sedih???
anda sendiri yang tentukan....

terasa ramadhan kali ni amat sekejap....
walaupun sepanjang ramadhan berada di rumah...
bagaimana pula dengan pengisian ramadhan kali nih??
agak kurang jugak walaupun dirumah...
but some improvement agak tercapai disitu....

so....
adakah kita akan berjumpa lagi dengan ramadhan akan datang??
Allah sahaja yang tahu jawapannya....
tapi sama2lah kita berdoa agar dapat ditemukan dengan bulan yang mulia ini akan datang...

oh ye...
sempena syawal yang bakal menjelma esok....
aku nak ucapkan salam aidilfitri kepada semua readers yang beragama islam.....
jadikan syawal ini sebagai menyambut kemenangan kita selepas sebulan bertarung melawan nafsu....
pastuh raya2 ni jangan la terlalu layan banyak sangat makan tuh....
kang susah lak nak semayang.....
and kat sini aku nak kasi semua followers and readers aku 1 kad raya digital yang simple2 gituh.....


akhir sekali....
selamat hari raya dan maaf zahir & batin aku ucapkan.....

4 comments:

.....Ijat... said...

slamat ari raye
..
duit raye x de ker??

Ir. aSuRaMaRu™ said...

selamat ari raya...
duit raya g mintak tempat lain ye....
sini xde....

cakirah 0_o said...

samat ari rayer naufal =)

~PakKaramu~ said...

Beraya dengan maksud takbir

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....