Wednesday, August 19, 2009

Drift Di Ambang Merdeka 2009 | Taman Bendahara, Pengkalan Chepa, Kelantan....

salam n greeting to all readers....
sori la aku dah lama x hapdet blog ngan isi2 yang best....
agak bz dengan keje skang ni....
biasa ah...
org ptt g blaja aku benti lak....
so skang ni aku keje part time kt opis kawan ayah aku.....
so ari2 keje kat dalam opis la...
dpt gak rasa cmne keje dalam opis...
boring x yah cakap la....
tp nak pnuhkan masa kosong aku sebab paling awal ak smbung balik dalam bulan 1 nnt.....

ok2...
jom back to topic ari nih.....
kali ni aku nak cite event yang aku join hujung minggu lepas.....
event ni mmg event paling best penah aku join....
nama event ni - Drift Di Ambang Merdeka 2009.....
mmg layan ah...
siap dapat drift ride dari DK lagi tau.....

ok2...
cam biasa malas nak cite banyak....
korang layan je la gambar2 & video2 dalam post aku kali ni sampai muntah ekk.....
enjoyyyyy!!!!

ni Nissan Silvia S15 FX OPEN 500BHP!!!

ni lak RX7 FC3S......
2 2 kete di atas adalah milik orang yang sama, DK Rudy....

ni lak cefiro A31 berhenjen RB25DET......
nama owner dia ade kat cermin kete tuh.......

ni interior S15 FX OPEN tuh....
fully drift spec punya kete....

ni lak stylo shot tuk S15 FX OPEN nih....

ni lak henjen S15 FX OPEN tuh.....
SR22DET Tomei 500BHP beb!!!

silvia!!!

ni lak bekas tayar akibat burnout dari S15 FX OPEN....

ni DK Oan.....
pemilik laurel RB25 yang menang no 2 kat Formula Drift kat singapore arituh.....

ni lak semua crew2 Drift-Art yang turun arituh....
dari kiri : DK fyruz, zai, DK rudy, nas (awek DK rudy) n DK oan.....

DK oan lepak2 jap....

DK rudy selepas drift demo.....

nas n DK rudy....

DK rudy memberi ucapan terakhir.....

DK oan lagi.....

aku di sebelah S15 FX OPEN....

last pic....
aku n DK oan.....
p/s : agak blurr gmbr ni sbb mmbr ak yg amek....

wokeh....
video plak.....


S15 FX OPEN drift demo....


onboard S15 FX OPEN.....


RX7 FC3S drift demo...


buggy car show.....


3 donuts.....

best kan???
huhuhuhuhuhuhuhuhu...
mmg ni la event paling best stakat ni yang aku penah join....
siap dapat drift ride dalam S15 FX OPEN 500BHP!!!
penangan dia mmg x hingat beb...
sampai ke ari ni pun teringat lagi..... xp

wokeh la...
harap korang terhibur la ye.....
anyway disini aku nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang akan tiba tak lama lagi....
harap2 ni bukanlah ramadhan yang terakhir buat kita ekk...

6 comments:

bella said...

aku rase aku knal sape tuan pnyer blog nie..
naufal eh???
member epunk kn kn kn kn kn...

asuramaru™ said...

tau xpe cik bella....
btol sangat la tuh....
hehehehehehehehehehehehe....

bella said...

huhu..
bru perasan siape kamu...

selamat berpuase..
nanti belajar kat mane pulak??

asuramaru™ said...

hehehehehehehe....
insyaAllah kat UniKL MFI kat bangi....
kim salam sama epunk ye.... xp

bella said...

amek course ape???
ok2 nanti aku sampai kn salam ko..

asuramaru™ said...

ade ah....
but still in automotive sector la... xp

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....