Friday, January 9, 2009

kenangan....



salam n greeting to all readers....
bila tengok gambar kat atas ni...
teringat lagi aku masa kecik2 dulu....
masih segar di ingatan aku....
masa tu aku baru berumur 7 atau 8 tahun.....
masa ni aku dah pindah ke kelantan.....
masih teringat yang aku ni seorang budak yang agak comel dan putih...
aku pun agak pandai dalam pelajaran...
aku pun masih skema dan baik lagi masa nih.... xp

banyak sebenarnya kenangan indah masa kecik2 nih....
kalau boleh rasanya nak jadi kecik balik tau....
masa kecik2 ni la kita melalui pelbagai kenangan yang manis dan pahit.....
kalau nak diingatkan balik...
memang banyak kenangan yang aku dah lalui....
main mercun, jatuh basikal, terstapler tangan, jari terkepit kat pintu, tumbuk kawan kat sekolah, cinta beruk dan macam2 lagi....

tapi...
masa yang lampau takkan kembali lagi....
so....
hargailah masa dengan sebaik2nya....
kalau dah tersalah....
kita dah tak boleh patah balik....
kata pepatah...
"terlajak perahu....boleh diundur lagi.....terlajak kata.....buruk padahnya".......

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....