Saturday, January 31, 2009

cuti????

salam n greeting to all readers.....
so....
cuti????
ape yang korang rasa bile cuti?????
seronok????
best???
membosankan????
hell yeah???
majoriti akan berkata seronok sebab boleh lepak2, tido2, and anything yang kita jarang/tak buat masa tak cuti......

so....
bercerita tentang cuti.....
cuti mid sem aku kali ni agak kurang menarik....
walaupun dikejutkan dengan kehadiran NIKON D80......
but still kurang memuaskan....
manusia ni memang x penah rasa puas kan??? xp

anyway seriously tiap2 kali aku cuti aku akan rasa banyak masa terbuang gitu je.....
tido, bangun, makan, lepak kat umah, solat, tido......
tu je kejenye....
nak kata keluar tak.....
nak kata sukan pun tak.....
ape nak jadi pun tak tahu la....
berat dah makin naik je.....
dari 90++ masa lepas plkn....
sekarang ni dah 100++.....
gile ah......
berat gile tuuu.......

maybe aku rasa cuti2 aku selepas kereta aku dijual agak kurang memuaskan...
ye ah...
kalau masa ade kete dlu.....
bape jam sangat la duk kat umah....
asyik keluar je....
2 hari sekali mesti isi minyak....
asyik kuar je kan.....
truly miss my lovely car....

anyway aku ade tertengok dalam mudah.my....
kete aku untuk dijual.....
ahahahahaahhahaha...
nak tergelak pun ade rasanye....
tapi bile tgk tu teringat la kisah2 bersama kete tu...
excident la...
racing la....
join TT/gathering la.....
peh...
memang teringat siot.....

bile aku nak pakai kete balik????
hmmmm....
targetnye nanti aku tahun 3 (tengah tahun 2010).....
harap2 dapat la ye.....
korang sme tolong doakan la aku spy rezeki aku lebih sket...
baru la boleh nak beli kete....
memang dah tahap sangap siot.....

anyway esok aku dah nak balik UMP....
rasa cuti sminggu ni kejap je abis....
rasa cm sehari pun ade....
so....
disini aku nak ucapkan selamat menyambung sesi pembelajaran kembali kepada semua readers yang akan kembali ke sekolah/kampus dan sebagainya......
happy studying to all....

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....