Wednesday, July 23, 2008

the end of a day....

salam n greeting 2 all of my viewers...
hari isnin..
hari yg cukup meletihkan...
straight 7 hours class beb...
mne x letih....
gle kentang la..
huhuhuhuhuhuh...

btw....
ari ni ok la gak..
mse bi td dpt tgk gelagat mmbr2 sklas br nk wt blog....
huhuhuhuhuh...
mcm2 perangai diorg nih...
yg tau, tau la..
yg x tau, tny la gak...
but still ade yg wt bodo je..

btw...
aku dh edit sket blog ni supaya menarik sket...
ni pn lom tmbh widget2 yg mantap sket...
mlm td lak ade pameran klab2 d ump nih...
pusing punye pusing...
last2 dpt la msk 2 klab...
klab pemadam ngn klab keusahawanan....
yg lawaknya..
klab pemadam 2 mse aku ngn mmbr2 aku g usha br ade sorg je ahli...
1st2 igt nk usha je la...
pas2 mmbr2 aku stat gebang lak ngn senior2 n siap promote lg klab 2...
last2 ktaorg gak yg register msk klab 2...
huhuhuhuhuhuh....

btw...
aku nk tujukan 1 ucapan kpd mmbr aku yg ckp mengenali diri aku nih spy contact la aku blk weh..
ang dh lme x contact ngn ak...
ak try contact x bls2 lak 2...
rndu pn ade gak rse...
tp ade batas la...
huhuhuhuhuhuhuhuhuh...

makin lama makin layan gak ye bile ade blog nih...
ntah la...
padahal aku dh tau psl blog ni dh lme dh....
tp skg br nk bergiat..
aku rse klu aku tau blog ni sebest nih...
dh lme dh kot aku join...
huhuhuhuhuhuhuhuh....

btw...
aku still menunggu cuti yg akan dtg x lama lg...
nk bli laptop weh...
tensen gle x de laptop nih...
dh la sme keje almost kne pkai laptop....
tp nk wt cmne kn...
dh x kewangan x mengizinkan lg..
so terpaksa la hang dlu...
hrp2 cuti bulan 8 nnt dpt la aku memiliki laptop idaman ye... xp

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....