Showing posts with label ulangtahun berblog. Show all posts
Showing posts with label ulangtahun berblog. Show all posts

Thursday, July 23, 2009

Selamat Ulangtahun - d0r! - d0r! ruL3z -.........

salam n greetings to all readers...
sedar tak sedar...
dah setahun aku berblog ye...
semalam, 22/07/09 adalah hari ulangtahun blog kesayangan aku ni, - d0r! - d0r! ruL3z -.......
dah 128 entry (tak termasuk yang ni) aku dah tulis sepanjang setahun aku berblog.....
dari entry my 1st post hinggalah 2012 - kiamat yang di'movie'kan.......
tak sangka jugak sebenarnya.....
dapat jugak aku bertahan selama setahun......

so...
sempena ulangtahun blog aku nih...
aku nak hadiahkan kat semua followers aku dengan 1 award....
harap2 korang suke la ye......


akhir skali.....
aku nak ucapkan time kasih sesangat kat korang yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa nih....
harap korang dapat la teruskan mengikut segala update yang aku akan postkan dalam ni ekk....
thanks again all......

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....