Friday, December 9, 2011

Revsphotoblog


Alhamdulillah, masih diberi kesempatan oleh Allah S.W.T untuk bernafas hari ini. Semalam, my 1st uncle (pak long) telah menghembuskan nafasnya yang terakhir di rumahnya, sepang. Mungkin Allah lebih menyayanginya. Harap rohnya bersama para2 solehin.

Oh ye, gambar di atas tuh ialah gambar blog member aku. Alhamdulillah aku telah diberi peluang sebagai 'contributor' dalam blog tuh oleh kawan aku, Ariff Firdaus. A lot of thank you to him. You the man bro. Blog tuh sebenarnya adalah our 1st project on coverage of automotive scene in Malaysia. Kira2 nak tiru cam Speedhunters, Mayday Garage & macam2 lagi lerr. Anyway kalau korang nak preview and baca tulisan2 aku, bleh je klik kat gambo tuh, aku dah buat direct link ke blog tuh. Tolong doakan kami agar sukses dalam project ni ye. =)

InsyaAllah, aku akan ke KL on 16th ni. Hoping ade la kete2 yang boleh di photoshoot lagi kali ni. Dah lama x photoshoot kete2 ni. Last skali last cuti sem aritu. Demmmm~ Lama sangat dah tuh. Hoping dapat lagi nak buat artikel best2 pasal kete2 yang di photoshoot. Still improving my self in writing sebenarnya. Nak mencapai tahap macam Linhbergh, Mike Garrett memang jauh sangat lagi la. Diorang ni la antara referer aku  dalam nak menulis artikel2 pasal automotive scene ni. Kira one of the best la diorang ni. Kalau x camne bleh jd Speedhunters punya contributor kan? Hehehehehe~

Rasanya tuh je kot kali ni nak menulis. Igt nak menulis benda best2 sket, tapi takde mari lagi la ideanya. Homaiii~ Takpelah, insyaAllah next time ade lagi. So, harap anda semua sihat sentiasa, ceria selalu dan berada dalam redha Allah S.W.T. ^_^

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....