Friday, September 19, 2008

PTPTN lagi....

PTPTN....
akhirnya msk gak duit PTPTN (Perbadanan Tabung Pendididkan Tinggi Negara)
aku yg ditggu2 slama nih...
huhuhuhuhuhuh...
alhamdulillah aku dpt pnjman pnuh...
so tiap2 sem akan msk 3.5k...
woooo..
byk 2....
tp pape pn kne saving ah...
x leh men mmbazir cm2 je....
kang nnt tgk2 xde duit lak mkn...
x ke naya 2...
huhuhuhuhuhuh...

FYI....
aku dh dpt tiket blk raya...
26hb lak 2...
tp mlm ah....
xpe2..
jnji leh blk awl sudah...
huhuhuhuhuhuhuhuh....
igt dh nk kne tumpang org...
seb bek x yah....
huhuhuhuhuhuhuh...

lg 1 cte tp agak sdey sket.....
akhirnya kete kesayangan ku telah dilepaskan hak milik oleh ayah aku ke owner yg bru.... :( (T_T)
sayangnya aku x dpt tgk n tahu spe owner bru 2...
tp dgr cte dak kltn gak....
pape pn aku harap agar owner bru ni jaga la kete aku 2 elok2....
huhuhuhuhuhuhuh... xp

ni ade gmbr kenangan ngn kete aku sket...
hope u all enjoys... xp

No comments:

the drifter...

My photo
hamba Allah yang lemah lagi hina. automotive enthusiast + hobbyist photographer + student. still improving myself to be a better muslim. ^_^

the drift crews....